מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה
כל רוכש באתר יהיה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו.
תנאי לביטול הזמנה לגבי מוצר הנרכש מהאתר הינו החזרתו לחברה באריזתו המקורית ללא פתיחתו ללא שימוש ואשר המוצר המוחזר הינו שלם ונקי וללא שברים, סדקים, קרעים ו/או חתכים ו/או מצוי בו פגם מכל סוג המונע את מכירת המוצר בשלמותו ללקוח אחר. למען הסר ספק, באם נעשה שימוש במוצר ונפתחה האריזה לא ניתן לבטל את ההזמנה.
בהתאם לכתוב בסעיפים 45-49 להלן תנאי ביטול ההזמנה.
לקוח המעוניין לבטל את ההזמנה לפני שהמוצר נשלח אליו יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשרות לקוחות החברה. החברה תהה רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות שליחת הודעת וואטספ ויצירת קשר טלפוני עם החברה, וזאת בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר אינו נפתח וארוז באריזתנו המקורית ובתנאי שעמד בכל התנאים בסעיף 52 לתקנון זה.
החזרת מוצר בתוך 14 יום סגור באריזתו המקורית יעשה רק לאחר תיאום מראש עם שרות הלקוחות וקבלת אישור, עם קבלת האישור על הלקוח להחזיר את המוצר בכוחות עצמו או על חשבונו בחזרה לחברה.
לאחר החזרת המוצר לחברה, החברה תהה רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ובנוסף את דמי המשלוח הראשוניים שנגבו בגין אספקת המוצר ללקוח.
החזרה עקב אי התאמה או עקב מוצר פגום – על הלקוח המקבל את המוצר שהזמין לבדוק אותו מיד עם קבלתו, במידה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או המוצר שקיבל הינו שונה מהמוצר שהזמין, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, על ידי יצירת קשר טלפוני ו/או באמצעות השארת הודעה בטופס הפניה באתר תוך פירוט סיבת הביטול, ובתנאי שעמד בתנאי סעיף 52 לתקנון זה.
כתובת החברה להחזרת המוצרים: יעקב פריימן 20 ראשון לציון (מפלס 2), בתיאום מראש בלבד.
באמצעות שליחים או על ידי הלקוח עצמאית.